CPM. CPD, PPC, po userima/porukama/mailovima, klučnim riječima
Napomene
Količinski popusti (CPM) – (cost per mile) cijena po hiljadu prikaza/emailova |
100.001 – 300.000 |
20% |
300.001 – 400.000 |
25% |
400.001 – 500.000 |
35% |
500.001 – 1.000.000 |
40% |
Preko 1.000.000 |
45% |
Količinski popusti (CPD) – (cost per day) cijena po danu zakupa |
7 – 14 dana |
5% |
15 – 29 dana |
10% |
30 – 59 dana |
15% |
60+ dana |
20% |
Rich media |
Doplata |
Video |
30% |
Audio |
30% |
Expandable |
30% |
Expandable (video) |
50% |
Opšti popusti |
Roadblock |
30% |
Avansni popust |
5% |
|
|
U navedene cijene nije uračunat PDV.
Ovjerena i potpisana narudžbenica uslovna je kao potvrda naručene display oglasne kampanje.