Email koji stiže OLX korisnicima sadrži različite vrste sadržaja i informacija. Najčešće je to kombinacija aktuelnih tema vezanih za OLX platformu u formatu newslettera, akcijske ponude, priče i savjeti iz OLX Bloga.
U formatu email poruke sadržane su oglasne pozicije koje se prikazuju čitaocima newslettera (emaila).
Email kanal koristimo i za slanje isključivo oglasne poruke klijenta, bez drugog pratećeg sadržaja, u skladu sa kreativom i kampanjom klijenta.
CPM | |
---|---|
Newsletter/Email (Tekst, linkovi, slike) | 20 KM |
Napomene
Količinski popusti (CPM) – (cost per mile) cijena po hiljadu prikaza/emailova | |
---|---|
100.001 – 300.000 | 20% |
300.001 – 400.000 | 25% |
400.001 – 500.000 | 35% |
500.001 – 1.000.000 | 40% |
Preko 1.000.000 | 45% |
Količinski popusti (CPD) – (cost per day) cijena po danu zakupa | |
---|---|
7 – 14 dana | 5% |
15 – 29 dana | 10% |
30 – 59 dana | 15% |
60+ dana | 20% |
Rich media | Doplata |
Video | 30% |
Audio | 30% |
Expandable | 30% |
Expandable (video) | 50% |
Opšti popusti | |
Roadblock | 30% |
Avansni popust | 5% |
U navedene cijene nije uračunat PDV.
Ovjerena i potpisana narudžbenica uslovna je kao potvrda naručene display oglasne kampanje.