Specifičnost OLX kupoprodajne platforme je  što naši korisnici provode puno vremena u potrazi za najboljim ponudama među stotinama hiljada objavljenih oglasa.
U potrazi im najčešće koristi polje “Pretraga” koje se nalazi u zaglavlju svih kategorija. Unoseći ključne riječi korisnici preciznije pretražuju obilje objavljenih oglasa.
U zreloj fazi razmatranja kupovine u mogućnosti smo oglasne poruke i display bannere servirati uz jednu ili više ključnih riječi koju korisnik pretražuje.

Na primjer, želite da se Vaš oglas prikaže nakon što je korisnik u pretragu unio ključnu riječ “gume“.

Statistike pretraga po ključnim riječima variraju a time i njihova cijena zakupa. Kalkulaciju pripremamo zavisno od ukupnog potencijala dosega jedne ili više ključnih riječi.

Klljučne riječi na pozicijama  pretrage CPM
Leaderboard
728×90 px 6,00 KM
728×90 px -> 728×250
(Rich media – expendable)
8,00 KM
Billboard
980×100 px 8,00 KM
980×100 px -> 980×250
(Rich media – expendable)
10,00 KM
Doublebillboard
980×250 px 12,00 KM
Floater
300×300 px 30,00 KM
500×500 px 40,00 KM
Takeover
Full page (cijela stranica) 50,00 KM
  • CPM – (cost per mile) cijena po hiljadu prikazivanja

Napomene

Količinski popusti (CPM) – (cost per mile) cijena po hiljadu prikaza/emailova
50.000 – 150.000 5%
150.000 – 500.000 10%
500.000 – 1.000.000 20%
Preko 1.000.000 25%
Količinski popusti (CPD)  – (cost per day) cijena po danu zakupa
7 – 14 dana 10%
15 – 30 dana 15%
30 – 60 dana 25%
60+ dana 30%

Rich media Doplata
Video 30%
Audio 30%
Expandable 30%
Expandable (video) 50%

Opšti popusti
Roadblock 30%
Avansni popust 5%
Agencijski popust 15%

U navedene cijene nije uračunat PDV.
Ovjerena i opečaćena narudžbenica uslovna je kao potvrda naručene display oglasne kampanje.