Specifičnost OLX kupoprodajne platforme je  što naši korisnici provode puno vremena u potrazi za najboljim ponudama među stotinama hiljada objavljenih oglasa.
U potrazi im najčešće koristi polje “Pretraga” koje se nalazi u zaglavlju svih kategorija. Unoseći ključne riječi korisnici preciznije pretražuju obilje objavljenih oglasa.
U zreloj fazi razmatranja kupovine u mogućnosti smo oglasne poruke i display bannere servirati uz jednu ili više ključnih riječi koju korisnik pretražuje.

Na primjer, želite da se Vaš oglas prikaže nakon što je korisnik u pretragu unio ključnu riječ “gume“.

Statistike pretraga po ključnim riječima variraju a time i njihova cijena zakupa. Kalkulaciju pripremamo zavisno od ukupnog potencijala dosega jedne ili više ključnih riječi.

Klljučne riječi na pozicijama  pretrage CPM
Leaderboard
728×90 px na upit
728×90 px -> 728×250
(Rich media – expandable)
na upit
Billboard
980×100 px na upit
980×100 px -> 980×250
(Rich media – expandable)
na upit
Doublebillboard
980×250 px na upit

 


Napomene

Količinski popusti (CPM) – (cost per mile) cijena po hiljadu prikaza/emailova
100.001 – 300.000 20%
300.001 – 400.000 25%
400.001 – 500.000 35%
500.001 – 1.000.000 40%
Preko 1.000.000 45%
Količinski popusti (CPD)  – (cost per day) cijena po danu zakupa
7 – 14 dana 5%
15 – 29 dana 10%
30 – 59 dana 15%
60+ dana 20%

Rich media Doplata
Video 30%
Audio 30%
Expandable 30%
Expandable (video) 50%

Opšti popusti
Roadblock 30%
Avansni popust 5%

U navedene cijene nije uračunat PDV.
Ovjerena i potpisana narudžbenica uslovna je kao potvrda naručene display oglasne kampanje.