Nativni oglas je onaj koji se na prirodan način uklapa u okvire platforme na kojoj je objavljen. On vizualno odgovara svojoj okolini te kod ove vrste oglasa korisnik nema osjećaj da je riječ o „neprirodnom“, odnosno plaćenom sadržaju – iako je obično na samom vrhu transparentno naznačeno kako je riječ o plaćenom ili sponzoriranom sadržaju.

Naslovnica

Nativni oglas CPM
Prilagođene dimenzije  4,00 KM

Kategorije i pretraga

Nativni oglas CPM
Prilagođene dimenzije  4,00 KM

Napomene

Količinski popusti (CPM) – (cost per mile) cijena po hiljadu prikaza/emailova
50.000 – 150.000 5%
150.000 – 500.000 10%
500.000 – 1.000.000 20%
Preko 1.000.000 25%
Količinski popusti (CPD)  – (cost per day) cijena po danu zakupa
7 – 14 dana 10%
15 – 30 dana 15%
30 – 60 dana 25%
60+ dana 30%

Rich media Doplata
Video 30%
Audio 30%
Expandable 30%
Expandable (video) 50%

Opšti popusti
Roadblock 30%
Avansni popust 5%
Agencijski popust 15%

U navedene cijene nije uračunat PDV.
Ovjerena i opečaćena narudžbenica uslovna je kao potvrda naručene display oglasne kampanje.