
Specifičnost OLX kupoprodajne platforme je što naši korisnici provode puno vremena u potrazi za najboljim ponudama među stotinama hiljada objavljenih oglasa.
U potrazi im najčešće koristi polje “Pretraga” koje se nalazi u zaglavlju svih kategorija. Unoseći ključne riječi korisnici preciznije pretražuju obilje objavljenih oglasa.
U zreloj fazi razmatranja kupovine u mogućnosti smo oglasne poruke i display bannere servirati uz jednu ili više ključnih riječi koju korisnik pretražuje.
Na primjer, želite da se Vaš oglas prikaže nakon što je korisnik u pretragu unio ključnu riječ “gume“.
Statistike pretraga po ključnim riječima variraju a time i njihova cijena zakupa. Kalkulaciju pripremamo zavisno od ukupnog potencijala dosega jedne ili više ključnih riječi.
| Klljučne riječi na pozicijama pretrage | CPM |
|---|---|
| Leaderboard | |
| 728×90 px | na upit |
| 728×90 px -> 728×250 (Rich media – expandable) |
na upit |
| Billboard | |
| 980×100 px | na upit |
| 980×100 px -> 980×250 (Rich media – expandable) |
na upit |
| Doublebillboard | |
| 980×250 px | na upit |
Napomene
| Količinski popusti (CPM) – (cost per mile) cijena po hiljadu prikaza/emailova | |
|---|---|
| 100.001 – 300.000 | 20% |
| 300.001 – 400.000 | 25% |
| 400.001 – 500.000 | 35% |
| 500.001 – 1.000.000 | 40% |
| Preko 1.000.000 | 45% |
| Količinski popusti (CPD) – (cost per day) cijena po danu zakupa | |
|---|---|
| 7 – 14 dana | 5% |
| 15 – 29 dana | 10% |
| 30 – 59 dana | 15% |
| 60+ dana | 20% |
| Rich media | Doplata |
| Video | 30% |
| Audio | 30% |
| Expandable | 30% |
| Expandable (video) | 50% |
| Opšti popusti | |
| Roadblock | 30% |
| Avansni popust | 5% |
U navedene cijene nije uračunat PDV.
Ovjerena i potpisana narudžbenica uslovna je kao potvrda naručene display oglasne kampanje.