Email koji stiže OLX korisnicima sadrži različite vrste sadržaja i informacija. Najčešće je to kombinacija aktuelnih tema vezanih za OLX platformu u formatu newslettera, akcijske ponude, priče i savjeti iz OLX Bloga.
U formatu email poruke sadržane su oglasne pozicije koje se prikazuju čitaocima newslettera (emaila).
Email kanal koristimo i za slanje isključivo oglasne poruke klijenta, bez drugog pratećeg sadržaja, u skladu sa kreativom i kampanjom klijenta.
| CPM | |
|---|---|
| Newsletter/Email (Tekst, linkovi, slike) | 20 KM |
Napomene
| Količinski popusti (CPM) – (cost per mile) cijena po hiljadu prikaza/emailova | |
|---|---|
| 100.001 – 300.000 | 20% |
| 300.001 – 400.000 | 25% |
| 400.001 – 500.000 | 35% |
| 500.001 – 1.000.000 | 40% |
| Preko 1.000.000 | 45% |
| Količinski popusti (CPD) – (cost per day) cijena po danu zakupa | |
|---|---|
| 7 – 14 dana | 5% |
| 15 – 29 dana | 10% |
| 30 – 59 dana | 15% |
| 60+ dana | 20% |
| Rich media | Doplata |
| Video | 30% |
| Audio | 30% |
| Expandable | 30% |
| Expandable (video) | 50% |
| Opšti popusti | |
| Roadblock | 30% |
| Avansni popust | 5% |
U navedene cijene nije uračunat PDV.
Ovjerena i potpisana narudžbenica uslovna je kao potvrda naručene display oglasne kampanje.