Nativni oglas je onaj koji se na prirodan način uklapa u okvire platforme na kojoj je objavljen. On vizualno odgovara svojoj okolini te kod ove vrste oglasa korisnik nema osjećaj da je riječ o „neprirodnom“, odnosno plaćenom sadržaju – iako je obično na samom vrhu transparentno naznačeno kako je riječ o plaćenom ili sponzoriranom sadržaju.

Naslovnica
| Nativni oglas |
CPM |
| Prilagođene dimenzije |
4,00 KM |
Kategorije i pretraga
| Nativni oglas |
CPM |
| Prilagođene dimenzije |
4,00 KM |
Napomene
| Količinski popusti (CPM) – (cost per mile) cijena po hiljadu prikaza/emailova |
| 100.001 – 300.000 |
20% |
| 300.001 – 400.000 |
25% |
| 400.001 – 500.000 |
35% |
| 500.001 – 1.000.000 |
40% |
| Preko 1.000.000 |
45% |
| Količinski popusti (CPD) – (cost per day) cijena po danu zakupa |
| 7 – 14 dana |
5% |
| 15 – 29 dana |
10% |
| 30 – 59 dana |
15% |
| 60+ dana |
20% |
| Rich media |
Doplata |
| Video |
30% |
| Audio |
30% |
| Expandable |
30% |
| Expandable (video) |
50% |
| Opšti popusti |
| Roadblock |
30% |
| Avansni popust |
5% |
|
|
U navedene cijene nije uračunat PDV.
Ovjerena i potpisana narudžbenica uslovna je kao potvrda naručene display oglasne kampanje.